Hulppagina

Het kan natuurlijke zijn dat je er niet helemaal uitkomt bij bepaalde onderdelen in ons systeem. Misschien staat het antwoord op jouw vraag tussen onze veelgestelde vragen hieronder. Zo niet, neem dan contact met ons op.


Veelgestelde vragen


Bestellen licentie

Hoe bestel ik een licentie?

Bekijk hier het stappenplan voor het bestellen van een licentie. Een aantal punten is erg belangrijk bij het bestellen van een licentie, namelijk:

  • Zorg ervoor dat je het e-mailadres dat je wilt gebruiken goed spelt. Dit e-mailadres ga je namelijk de komende tijd gebruiken om in te loggen.
  • Het wachtwoord dat je in gaat vullen tijdens het bestelproces, zal je ook blijven gebruiken. Daarom is het van belang dat je het e-mailadres en wachtwoord dat je invult goed bewaard.

Ik heb een account aangemaakt, maar ik weet mijn inloggegevens niet meer.

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een account hebt aangemaakt maar niet meer precies weet wat jouw inloggegevens zijn. Neem dan contact met ons op per mail en vermeld duidelijk je naam, school, leerjaar, studierichting en het e-mailadres waarmee je vermoedelijk hebt ingelogd. Wij zullen er vervolgens voor zorgen dat je binnen een dag weer kunt inloggen.

Mijn e-mailadres is al bekend in het systeem en hierdoor kan ik niet inloggen of een account aanmaken.

Het kan zijn dat je al eens eerder bij ons met hetzelfde e-mailadres een account hebt aangemaakt. Dan geeft ons systeem aan dat jouw e-mailadres al gebruikt wordt en dan kan deze niet nogmaals gebruikt worden. Als dit het geval is, neem dan contact met ons op per mail en vermeld duidelijk je naam, school, leerjaar, studierichting en het e-mailadres waarmee je niet kunt inloggen. Wij zullen er vervolgens voor zorgen dat je binnen een dag toch je account kunt activeren.


Inloggen

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Het is (nog) niet mogelijk om zelf je e-mailadres te wijzigen. Wil je dat jouw e-mailadres gewijzigd wordt, neem dan contact met ons op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Tijdens het inloggen kun je ook kiezen voor de optie 'wachtwoord vergeten'. Als je hierop klikt, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen

Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen, wat nu?

Het kan zijn dat jouw account is aangemaakt met een verkeerd gespeld e-mailadres of dat onze mail niet door jouw spamfilter of firewall heen komt. Neem contact met ons op, zodat we je snel een nieuw wachtwoord toe kunnen sturen.


Betalen

Bij ons is het mogelijk om via iDeal te betalen. Tijdens het bestelproces wordt je doorverwezen naar onze betaalomgeving van ING iDeal. Hier kun je met iedere bank de betaling uitvoeren.

Ik kan niet gebruikmaken van iDeal, kan ik ook op een andere manier betalen?

Wij bieden op dit moment geen andere betaalmethode aan dan betaling via iDeal. Is het voor jou niet mogelijk om via iDeal te betalen? Probeer dan of dit via familie, vrienden, klasgenoten of school mogelijk is. Mocht dit ook niet mogelijk zijn dan kijken we graag mee naar een oplossing, neem dan contact met ons op. We zullen er dan voor zorgen dat je alsnog op een snelle manier een licentie voor onze lesmethode hebt.


Annuleren

Heb je niet de juiste licentie besteld of wil je toch niet gebruik maken van onze lesmethode? Dan is het mogelijk om de licentie binnen 14 dagen te annuleren. Na deze periode van 14 dagen is dit helaas niet meer mogelijk, zie voor extra informatie onze algemene voorwaarden. Voor het annuleren van een licentie kun je contact met ons opnemen per mail. Vermeld in deze mail duidelijk je naam, school, leerjaar, studierichting, e-mailadres en de reden van annulering.